Hallo almal

Reaction score
0
hi aan almal skies vir die afrikaans maar ek moet dit hoog hou!gee nie om as julle vir my in engels reply nie!IN ELK GEVAL ek het vandag besluit om vir my so saltwater aquarium aan te skaf kry hom eers volgende week! dis glo n 150 ltr tank met al die ligte en verwarmers. sal fotos oplaai sodra ek begin!:thumbup:

Warr7207

Moorish Idol
Reaction score
31
welcometomasa

Hope you enjoy the forum and this hobby, we may need Lanzo and the other Pretoria Boys to translate some of your questions

:)

jacquesb

Retired Moderator
Reaction score
71
A very WARM Welcome to MASA FearFactorHaas.... Please just take into account that out forum also has international members, who cannot read Afrikaans....

Nie dat ek omgee nie - maar mens moet darem aan ander mense dink ;-)

Yes please - post some pics as soon as you have any..... We just LOVE pics....

Where did you hear about MASA? Luke/LowFlyer?

Jaak

Foxface
Reaction score
15
Welcome To MASA!!:thumbup:

Tobes

Retired Moderator
Reaction score
119
Hello daar, welkom by Masa!

Hi there, welcome to Masa!

As jy terugvoering by baie van die slim ouens soek en wil leer, moet jy engels praat anders gaan hulle jou nie verstaan nie.

If you want feedback from the clever guys and wants to learn, then you must speak english otherwise they won't understand you.

Ek is ook afrikaans, as jy nie baie weet van soutwatervisse nie, stel ek voor jy leer eers, anders gaan jy baie geld verloor.

I'm also afrikaans, if you don't know much about marines, I suggest you learn first, otherwise you might loose a lot of money.

Enjoy and happy reefing!!
:wave2:

cybervic

Damsel
Reaction score
6
Ah nogge afrikaans sprekende om aan te sluit by die donker kant <g>

Welcome to MASA