Urgent help needed Bubble anemone

Reaction score
0
Hallo ek is dringend opsoek na hulp met my bubble tip anemoon ( nie seker of dit n green tip is nie) maar dit is heeltemal afgeblaas met geen tentakels sigbaar nie. Die tentakels is ingekrimp en alles is wit. Die mond is sigbaar. Ek het van die begin af baie visse en krefies verloor, vanoggend is my squereback ook dood. het dit maandag gekoop. Baie van die diertjies vrek ongeveer n week nadat dit in die tank gesit is. Die anemoon is hier vanaf Oktober en het die meeste van die tyd onder 'n rots weggekruip

Reaction score
67
Ons het fotoes nodag asb. Parameters water temp hoe groot is jou tank. Wat voer jy vir hom?

NJH

Reaction score
403
Give us details of your tank as well. Age, what you are dosing etc. Are you using R.O water how do you acclimate livestock etc.

Can you post a photo?

EFJ

Moderator
Reaction score
448
More details please. It looks like you might have an ammonia issue. Hermits, shrimp etc. are very sensitive to ammonia build up. Do use RO water or tap water?

Reaction score
0
Hallo thank you all for answering. I bought the thank in June 2015 300lt with sump have a lot of problems since the beginning. Yesterday a Squareback Anthia died. This morning my tang died and when we came back from church one of the glowns were dead. I am treating the tank with Microbe-lift Herbtana 3ml/tank.

NO3 - 25, NO2 -0, GH - 50, KH - 6, pH - 8.2, Cl2 - 1. Temp 25C,

Maandag het hulle gese ek moet al die goed op die foto waar die fusion op is gebruik. Gister was dit te min lig net 2 x 39w nou is daar 4x39w op
Foto van tang gister oggend Vereniging gese dit is white spot toe Herbtana gegee. Vanoggend al die velle af en vanmiddag dood. Neon vanoggend en vanmiddag ook dood. Feather duster ook al sy feathers verloor nadag daar maandag n te sterk wave maker ingesit is.

2015-11-12 15.04.53.jpg

20160102_075511.jpg

20160102_075329.jpg

20160103_163503.jpg

20160103_163424.jpg

20160103_163535.jpg

20160103_163525.jpg

20160103_164210.jpg

20160103_090445.jpg

Last edited:
Reaction score
758
Thats white spot? I know tags are prone to that.

Last edited:

RiaanP

Moderator
Reaction score
2,451
Vanoggend al die velle af en vanmiddag dood
That does not sound like whitespot to me. Rather Brook or brooklynella

Death rate is a lot faster and worse than whitespot, Sorry for giving you bad news so early in the year. Normally guys loose all their fish if they get an outbreak of brook.
Do not add any other fish for next 6 weeks, up to 2 months. Can leave all our inverts and corals in place. Just need to feed a very bit of flakes to keep inverts going.

RiaanP

Moderator
Reaction score
2,451
Do not move the bubble tip anemone. Do not move wave makers to give it more flow either. Let it be. They will hide until they almost kill themselves sometimes. Eventually they will slowly venture out into the light. Yours lost a lot of its beneficial bacteria. So it cannot handle strong light anymore at the moment. Can feed it really small piece of hake. If it does not stick to the tentacles, do not force the food into the mouth. Rather let the clean up crew enjoy the piece of food.

Reaction score
0
Hoe oud is die tank?
6maande
Het jy die tank laat cycle?
Verduidelik asb ek weet nog nie wat dit beteken nie.

Het jy RO water gebruik?
Normaalweg maar oor die Kersseisoen het die pyp uitgetrek en ek het gefiltreerde water van my eie gebruik ek is nie seker of dit reg was nie.

Wat is jou NH4 ?
Kan dit nie toets nie het net 'n Tetra 6 in 1 stick.

Jou NO3 is baie hoog,
Wat moet dit wees en hoe kry ek dit as?

wat is GH ?
ek is nie seker nie.

Kh/alklinity is baie laag.
Hoe kry ek dit hoër?

Die tang het whitespot gehad maar dit sal nie jou korale dood maak nie.egin agteruit gaan
Ek dink ook dit was white spot. Dit het n week gelede begin. Ek vermoed die behandeling en die skuif gister in die tank was te veel stres. Die man by die petshop het gese die squerback moet meer skuiling he ek moet meer rots insit en dan met die bahandeling begin. Die 2 clown is gister gekoop en blykbaar eers Maandag by die petshop ontvang so miskien was die kort skuiwe na mekaar te veel. Die anemoon het van die begin as baie weggekruip, kon dit nie sien nie maar het verlede week rotse geskuif sodat ek dit kon uithaal toe was dit al so "gedeflate" Die koraal was vir so 2 maande baie mooi en het so n maand terug begin dood gaan aan die eenkant

Moet niks nuuts insit nie. Kry eers jou water reg.
Moet ek aangaan met die behandeling want dit moet 1 dae aanhou en gedurende die tyd kan die skimmer nie werk nie ek is bang daar is nog whitespot in die tank aan die anderkant is ek bang die NO's word te hoog as die skimmer so lank af bly.
As ek stukkies vis by die anemoon se mond hou vou dit toe maar die stukkie val weer later uit. Hoe lank moet die ligte aanbly?

Jammer ek vra so baie maar ek is regtig al hartseer kry nie die ding reg nie en will nie graag ophou nie. Wat beveel jy aan waarmee ek die water moet toets

Reaction score
149
Hoeveel visse is oor in die tank?
Ek sal hulle uit haal as ek jy was, en in n hospital tank sit. Los jou sisteem sonder visse vir 6-8 weke. Dit sal al die vis siektes uit wis

Reaction score
0
Hoeveel visse is oor in die tank?
Ek sal hulle uit haal as ek jy was, en in n hospital tank sit. Los jou sisteem sonder visse vir 6-8 weke. Dit sal al die vis siektes uit wis
7 vissies oor en een seester. ek kry dit nie gevang tussen die rotse nie en ander sê weer ek moet my hande tuis hou anders vrek die ander ook van stres.

Reaction score
149
Google bietjie Herbtana, mense het glad nie resultate daarmee nie.
Die enigste manier om van die siektes ontslae te raak is in 'n QT met 'n koper medikasie. Onthou net, jy kan glad nie koper by jou tank voeg nie want dit sal die korale en ander goed dood maak.
Gaan kry n RedSea Marine Care test kit, ek is seker as jy met behoorlike toets gereedskap jou toetse doen, sal ons jou probleem opspoor. Dit klink asof jy baie ammonia in jou tank het.

Top Bottom